FAQ
Nie, rejestracja nie jest wymagana. Jednakże dzięki niej uzyskują Państwo możliwość obserwowania statusu zamówienia. Stali klienci mogą skorzystać z aktualnych promocji i mogą być informowani o nowościach.
Tak, natychmiast po rejestracji konto jest aktywne i umożliwia dostęp do Panelu Klienta, w którym można sprawdzić status zamówienia, poprzednie zlecenia jak i zebrane punkty w programie lojalnościowym.
W przypadku zakupów bez rejestracji taki mail nie jest wysyłany, natomiast w przypadku rejestracji konta nie wymagamy jego dodatkowej aktywacji, więc od razu po zarejestrowaniu się można robić zakupy.
Dane osobowe są przetwarzane w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Przekazane przez Państwa dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celu realizacji umowy oraz obsługi płatności. Wszystko zgodnie z Polityką prywatności. Poufność transakcji finansowych oraz danych o kartach płatniczych czy kredytowych gwarantowana jest przez oferowane przez nas zintegrowane systemy płatnicze.
Tak - w zakładce zmień dane.
Aby uzyskać dostęp do konta należy wpisać adres email-owy używany przy rejestracji konta i kliknąć „Przypomnij”. Po chwili na Państwa skrzynkę pocztową przyjdzie link aktywacyjny umożliwiający wprowadzenie nowego hasła i zalogowanie do panelu klienta.
Aby złożyć zamówienie wykonaj następujące czynności:
- Zaloguj się, wybierz produkt, nakład oraz pozostałe parametry wydruku. Następnie wybierz DO KOSZYKA i zamawiaj dalej lub jeśli to wszystko co chcesz zamówić, wybierz przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
- Następnie wybierz sposób płatności, rodzaj wysyłki, wystawienie faktury czy zmianę adresu nadawcy. Na koniec zostanie wyliczona całkowita cena zamówienia. Aby przejść dalej kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
- Zostanie wyświetlone potwierdzenie wprowadzonych danych. Jeśli wszystko jest wprowadzone prawidłowo kliknij ponownie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Spowoduje to złożenie zamówienia na wybrany produkt lub produkty.
- Zamówienie trafia do poczekalni Panelu klienta, teraz możesz wgrać pliki i opłacić zamówienie.
- Realizacja Twojego zamówienia rozpoczyna się po dodaniu i akceptacji plików graficznych oraz po dokonaniu zapłaty (przy płatności online) lub zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie (przy płatności przelewem) lub przesłaniu potwierdzenia przelewu (przy płatności przelewem) poprzez Panel Klienta.
Po zalogowaniu wejdź do zakładki ZAMÓWIENIA. Znajdują się tam wszystkie istotne informacje na temat bieżących zamówień, w tym ich status. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia można dokonać płatności, a także przesłać plik z grafiką. Statusy zamówienia są również przesyłane na podany podczas rejestracji adres email.
Jeżeli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu roboczym do godziny 12.00, to czas realizacji zamówienia zaczyna liczyć się od tego samego dnia. Jeśli akceptacja plików lub płatność nastąpi po godzinie 12.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu realizacji przesuwa się o jeden dzień roboczy. Przy wyborze produktów w trybie expres i dokonaniu akceptacji plików i płatności do godziny 12.00 wysyłka realizowana jest jeszcze tego samego dnia.
Po złożeniu zamówienia z terminem standardowym nie ma już takiej możliwości. Aby skrócić termin zamówienia należy na etapie wyboru produktu wybrać opcję EKSPRES, wiąże się to z wyższą ceną za usługę.
Tak można anulować zlecenie do momentu zmiany jego statusu na „przyjęte do realizacji” i nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.
Na dokonanie przelewu jest 14 dni, po tym terminie zlecenie zostaje anulowane.
Na obecną chwilę nie wykonujemy wysyłek poza granice Polski.
Tak. W tym celu należy przesłać zapytanie na adres e-mail: biuro@coperteo.pl lub telefonicznie na nr tel. 12 396 40 26.
Tak. Podczas składnia zamówienia wystaczy wybrać taką opcję, oraz w późniejszym etapie zamówienia dołączyć niezbędne pliki graficzne.
Oczywiście. W celu wyceny i zamówienia innych produktów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Tak. Podczas składnia zamówienia wystaczy wybrać taką opcję, oraz w późniejszym etapie zamówienia dołączyć niezbędne pliki graficzne.
Istnieje możliwość zamówienia próbnego druku, przed złożeniem zamówienia. Wykonamy nadruk na kopercie, którą wyślemy kurierem do akceptacji. Będziecie Państwo mogli ocenić jakość nadruku oraz samych kopert. Koszt przesyłki kurierem 20 zł netto.
Zachęcamy do tego aby zamawiać próbny wydruk, ponieważ jego brak uniemożliwi przyjęcie reklamacji dotyczących koloru, technologii druku lub rodzaju koperty.
Płatności można dokonać przelewem na numer konta bankowego, za pomocą płatności PayU lub kurierowi za pobraniem.
Zlecenia za pobraniem realizujemy do kwoty 1000 ZŁ brutto.
Do momentu zmiany statusu zlecenia na „przyjęte do realizacji” można anulować zlecenie pisząc maila z prośbą o anulowanie zlecenia na adres biuro@coperteo.pl lub telefonicznie 12 396 40 26. Nie wiążą się z tym żadne dodatkowe koszty.
Wysyłkę zleceń przeprowadzamy głównie za pośrednictwem firm kurierskich UPS i DPD. Przesyłki paletowe dostarczane są przez DHL.
Gotowe materiały są pakowane w tekturowe pudełka dopasowane do ilości zamawianych kopert i czarną folię stretch. Dodatkowo przesyłka jest oklejana firmową taśmą zabezpieczajacą.
Tak. Wysyłka jest dodatkowo płatna, a wysokość opłaty jest uzależniona od wagi zamówienia. Informacja o wysokości opłaty za wysyłkę znajduje się w koszyku po dodaniu produktu.
Wysyłka zostanie dokonana na adres podany przez kupujacego w formularzu zamówienia. Adres wysyłki może być rózny od adresu kupujacego.
Pliki do druku należy przygotować najlepiej wg. specyfikacji szablonów znajdujących się w konkretnym produkcie w zakładce "Szablony".
Grafiki powinny ładnie wyglądać przy powiększeniu do wielkości rzeczywistej, a w parametrach zapisu pliku PDF należy pamiętać o ustawieniu wysokiej rozdzielczości (zalecamy 300dpi) kolorystyki na CMYK.
Zalecanym formatem pliku do druku jest PDF wygenerowany przy użyciu profesjonalnego programu do grafiki komputerowej (przede wszystkim programy pakietu Adobe oraz Corel Draw). Można również skorzystać z wirtualnej drukarki - PDF Creator.
Mozna również przesłać plik otwarty Corel Draw, ale konieczne jest , aby wszystkie elementy zostały zamienione na krzywe.
Ostatecznie można załączczyć pliki graficzne JPG, PNG lub TIFF jednak jakość wydruku w tym przypadku może być kiepska.
Reklamację można przesłać na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres e-mail: reklamacja@coperteo.pl.
Dołożymy wszelkich starań aby rozpatrzyć reklamację - bez względu na rodzaj zgłoszenia - niezwłocznie od momentu zgłoszenia. Jednakże w żadnym przypadku, rozpatrzenie reklamacji nie nastąpi później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia.
Zamieszczone w sklepie zdjęcia Produktów mogą odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych kolorów Produktów ze względu na różną konfigurację sprzętu komputerowego Kupujących, a indywidualne ustawienia komputera i monitora Kupującego mogą powodować błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Produkcie (np. kolorów). Reklamacja złożona na tej podstawie przez Kupującego może nie zostać uznana przez Sprzedawcę.
W kopertach wyróżniamy trzy podstawowe rodzaje klejenia:
Klejenie na mokro (NK) jest to klejenie aktywowane przez uprzednie nawilżanie, co oznacza, że warstwę kleju znajdującego się na klapie wystarczy czymkolwiek zwilżyć a już można ją swobodnie zakleić. Koperty z tym rodzajem klejenia są praktycznie nieograniczenie trwałe, jeśli są prawidłowo przechowywane.
Klejenie samoklejące (SK) - chodzi tu o klejenie na bazie lateksu. Klej znajduje się na dwóch zaklejających się powierzchniach (na klapie otworowej i kontr-klapie). Zaklejenie uzyskuje się dzięki zetknięciu obu klap. Obsługa ręczna jest tu więc szczególnie łatwa i nieskomplikowana. Jednak trwałość klejenia - w zależności od sposobu przechowywania - ograniczona jest do roku.
Klejenie samoklejące z paskiem (HK) - zamknięcie koperty z takim klejeniem odbywa się po przez ściągnięcie paska przykrywającego klej, założenie klapki i naciśnięcie na klapkę koperty i jest ona już mocno zamknięta. Szybko, pewnie, czysto, praktycznie i wygodnie. Pasek ten ma decydującą zaletę wobec zaklejania na mokro lub przy zamknięciu samoklejącym. Koperty naprawdę dużo lepiej przechowują się, ponieważ zaklejenie chronione jest paskiem, trzyma dłużej i nie przylega do niżej leżących kopert. Poza tym koperty z takim zaklejaniem łatwiej jest zapełnić oraz utrzymać ich ważność (gwarancję), która wynosi do 5 lat. Do tego dodać należy to, że koperty z tym zaklejaniem dają się, bezproblemowo zadrukowywać, ponieważ pasek przykrywający leży na klapie otworowej co sprawia, że koperty te nie przyklejają się do urządzenia drukującego.
Istnieje bardzo dużo rodzajów formatów kopert. Główne z nich to:
C6 - (114 x 162 mm)
DL - (110 x 220 mm)
C6/5 - (114 x 229 mm)
C5 - (162 x 229 mm)
B5 - (176 x 250 mm)
C4 - (229 x 324 mm)
B4 - (250 x 353 mm)
E4 - (280 x 400 mm)
Dla ułatwienia formaty kopert zapisaliśmy w plikach: JPG, PDF i CRD.
Możecie Państwo plik ten ściągnąć i wydrukować, a następnie dobrać odpowiedni format kopert do swoich potrzeb.
Jest to określenie wagi papieru w g/m2.
Nasze koperty w zależności od rodzaju wykonywane są z papieru o gramaturze:
od 75 g/m2 dla C6, DL,
80 g/m2 dla C6/5, B5, C4,
i 90 g/m2 dla C4.
Ponieważ papier może być obustronnie zadrukowany, można więc także zadrukować
wewnętrzne strony kopert. Robi się to po to aby uniemożliwić innym prześwietlanie zawartości koperty i aby zabezpieczyć kopertę przed odczytaniem zawartość z zewnątrz. Nasze koperty, wewnętrzne strony mają drukowane na niebiesko lub szaro.
Standardowe okienko koperty jest wielkości 45 x 90 mm. Standardowa jest także jego pozycja. Na kopertach o formatach C6, DL i C6/5 okienko znajduje się 20 mm od bocznej krawędzi
i 15mm od dolnego brzegu. Dla kopert C5 znajduje się 20 mm od bocznej krawędzi i 57 od dolej, Natomiast okienko kopert C4 ma rozmiar 55 x 90 mm i znajduje się 20 mm od bocznej krawędzi i 57 mm od górnego brzegu.
Nadruk na kopertach wykonywany jest na zlecenie i wg wzoru klienta. Wykonujemy cyfrowo kolorowe nadruki na kopertach do rozmiaru B4, natomiast na wszystkich rodzajach kopert w technologii offsetowej. Termin realizacji i cena za nadruk offsetowy ustalany jest indywidualnie na podstawie zapytania drogą mailową.
- 4/4 oznacza zadruk obustronnie drukowany w pełnej kolorystyce ( tzn. 4 składowe palety CMYK na obu stronach).
- 4/1 jest określeniem zadruku obustronnego, przy czym strona 1 jest w pełnej kolorystyce a strona 2 posiada tylko jedną składową palety CMYK np. Yellow lub Black.
- 4/0 oznacza zadruj jednostronny.
Papier offsetowy jest papierem niepowlekanym, nadającym się np. do druku w tradycyjnych drukarkach. Na papierze offsetowym drukuje się min. papier firmowy, kalendaria, ulotki ekonomiczne. Papier offsetowy stosuje się także na środki książek.
Papier kredowy należy do grupy papierów powlekanych, dających efekt połysku lub matu. Wykorzystywany jest do produkcji katalogów, ulotek, plakatów itp.
Spad jest obszarem druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji. Spad gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza, a po obcięciu nie będzie białych krawędzi. Wielkość spadu zazwyczaj ustawia się na 3-5 mm.
CMYK - kolory używane w poligrafii
Cyan, Magenta, Yellow, Black
RGB - kolory używane do określenia barw wyświetlanych na monitorze.
Red, Green, Blue
Proof cyfrowy jest specjalnym wydrukiem próbnym do akceptacji kolorów w druku. Tylko dzięki niemu możliwa jest ewentualna reklamacja wydrukowanej pracy pod kątem kolorystyki.